Fredag, 9:e maj

Ok, nu vet jag att det har gått långsamt. Ber om ursäkt! Veckan har faktiskt inneburit lite roliga saker, tänker framför allt på Bernskvällarna i tisdags och onsdags. MSTRKRFT i tisdags och Tellier + Gentle Touch i onsdags. Rätt schysst, speciellt då lista kirrades i tisdags genom Carl. Träffade också Marie där inne, vilket var rätt länge sen. Tog dock en relativt lugn kväll, speciellt med tanke på att det var en kväll dagen efter också.

Onsdagen blev en skön tillställning. Min vän Kristoffer var sjukt arg för att Djurgården torskat derbyt mot Hammarby. Jag bryr mig inte dock, har alltid hållit på ÖSK. Nåväl, jag träffade honom efter att han sett klart matchen som han beskrev som ett lidande. Fattar inte riktigt det där. Kom till Berns en stund efter elva och hade en schysst kväll. Träffade Vice-Christian igen, men framför allt Johannes som jag inte sett på ett tag, det var trevligt! Hoppas det blir fler tillfällen Johannes!

Ikväll blir det först häng på indigo, efter det kollar vi Juvelen. Lär bli schysst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0