19:e maj 2008

Ytterligare en helg har passerat, var en rätt kul sådan också.

Fredagen började med ett förhäng på indigo i sällskap av Johannes, Carl, Frida och Sofie. Träffade Södra teatern-Matti också. Kändes schysst. Vi skulle till Vänner och Bekantas 8-årsfirande (udda ålder för ett jubileumsfirande?). Kom dit bortåt halv tolv eller sådär. Vet inte vad det var, men det kändes inte helt klockrent så jag, Sofie och Carl drog istället vidare till Grodan där Kornél höll hov. Det passade min sinnesstämning mycket bättre i det läget. Stannade kvar till bortåt stängning. Tänkte ta mig upp någorlunda i hyfsad tid morgonen efter så inget efterfestande den här gången.

Lördag dag tillbringades med lite shopping i sällskap av Frida. Hon berättade att hon hookat upp med någon okänd man som såg ut som en medlem i Jesus and Mary Chain. Jag köpte enbart ett nytt par strumpor, hittade inget som kändes klockrent.

Lördagkvällen bestod i lite uppvärmning hos mig tillsammans med Christian, Carl, Johanna och Sofie. Inledde med att dela på en flaska rött, sedan var det Bash på Kolingsborg som gällde (Christian fixade in oss). Rolig kväll, blev lagom drucken. Tog en burgare på väg hem till efterfesten hos Sofie, rekommenderar ej stället vid medis. Usch.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevligt i lördags!
Du ska väl till Spyan imorgon? Studios dj:set går inte att missa.

2008-05-23 @ 16:35:21
Postat av: Karin

tänkte dra till trädgården ikväll, hoppas vi ses där

2008-05-30 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0